Please call NETeller Security at 00 800 7767 6343 and press 0 then option 2, or email admin@NETeller.com.
We apologize for any inconvenience.
allora decido di mandare email a support@NETeller.com per farmelo sbloccare, solo che qui mi chiedono:
Therefore, we would be grateful if you would confirm, by email, your:
Full name
+Date of birth (dd/mm/yyyy)
Home telephone numbers (NOT a mobile number)
Full home postal address (including postcode)
+ Passport number (please also fax or e-mail a copy of your passport - the
page displaying the photograph and full passport number - to +44 (0) 1293
897359)
+Driving license number (please also fax or e-mail a copy of your driving
license - displaying the full driving license number - to +44 (0) 1293
897359)
+Recent utility bill (please also fax or e-mail a copy of a utility bill (for
example - an electricity bill) or bank statement - displaying your name and
address - to +44 (0)1293 897359)
adesso finchè mi chiedono il nome e l'indirizzo ok, ma qui si chiede di mandare via email documenti come patente, passaporto e addirittura una copia di una bolletta recente.
io non mi fido assolutamente a mandare copie di questi documenti via email, se a qualcun altro è successo questo ed è riuscito a sbloccarlo mi dica come ha fatto!
Leggere il forum è gratuito, i contenuti degli autori sono a tua disposizione.
Per partecipare alle discussioni dovrai tuttavia registrarti.
Se hai qualche domanda non essere timido, la registrazione è anonima, puoi assegnarti il nome che preferisci e noi siamo sempre contenti di avere di contenuti in più.
A presto!
Domande
Pingu1988
salve,
ho aperto un conto NETeller e subito dopo :
An error has been encountered
Your account has been closed.
Please call NETeller Security at 00 800 7767 6343 and press 0 then option 2, or email admin@NETeller.com.
We apologize for any inconvenience.
allora decido di mandare email a support@NETeller.com per farmelo sbloccare, solo che qui mi chiedono:
Therefore, we would be grateful if you would confirm, by email, your:
Full name
+Date of birth (dd/mm/yyyy)
Home telephone numbers (NOT a mobile number)
Full home postal address (including postcode)
+ Passport number (please also fax or e-mail a copy of your passport - the
page displaying the photograph and full passport number - to +44 (0) 1293
897359)
+Driving license number (please also fax or e-mail a copy of your driving
license - displaying the full driving license number - to +44 (0) 1293
897359)
+Recent utility bill (please also fax or e-mail a copy of a utility bill (for
example - an electricity bill) or bank statement - displaying your name and
address - to +44 (0)1293 897359)
adesso finchè mi chiedono il nome e l'indirizzo ok, ma qui si chiede di mandare via email documenti come patente, passaporto e addirittura una copia di una bolletta recente.
io non mi fido assolutamente a mandare copie di questi documenti via email, se a qualcun altro è successo questo ed è riuscito a sbloccarlo mi dica come ha fatto!
3 risposte a questa domanda
Messaggi consigliati