• Analizza eventi recenti

Messaggi consigliati

  • Risposte 66
  • Created
  • Ultima risposta

Top Posters In This Topic

Inserita:

nel sito non ci sono o non riesco a trovare le condizioni dei bonus

Ha il nuovo tipo di bonus come quasi tutti i Microgaming...

si, ci sono, BJ conta il 2%!!!

1. Eligibility is limited to Players who have registered a Real Account at the Casino.

2. This promotion is strictly restricted to one player per household even if there is more than one computer retained at the address. The identity of a user will be determined on the basis of all or any combination of the following: name, mailing address, e-mail address, IP address, credit/charge card number, computer, and any other forms of identification which may be required.

3. Upon qualification, the free credits (up to a maximum of 250) will be credited to your BONUS account and are subject to a 30 times play-through before they may be cashed in.

4. Different games played may contribute a different percentage of the wager - up to 100%, towards the required play-through. See table below:

Slots, American Roulette and Parlor games 100%

Table Poker, all Roulettes excluding American Roulette, Casino War and Sic-bo 50%

Video Poker, all blackjacks except Classic Blackjack, Craps, Baccarat 10%

Classic Blackjack 2%

5. Progressive slots do not count towards wagering requirements. Bets made in the gamble game feature in all slot games do not count towards the Bonus System play-through.

6. Play-through is achieved when any real money wager is made. The Player can use either their bonus or their cash account.

7. As the required play through requirements are met, funds are automatically transferred from the Bonus Account to the Cash Account - in increments of $10 or £10 or €10

8. For any wagers made, the wager is deducted from the Player’s cash account. If there is no cash available, then the wager is deducted from the bonus account. This effectively means that funds in the Player’s bonus account are only played if there is no cash balance.

9. If a Player makes a withdrawal, their bonus account is reset to zero. This means that if a Player chooses to take back the money they deposited, they will lose any bonus money they may still have remaining in their Bonus Account.

10. Winnings on wagers made from a Player’s cash account are credited directly to their cash account. Winnings on wagers made from a Player’s bonus account are credited to their bonus account.

11. Where crediting a Player’s bonus account with winnings would result in the bonus account exceeding the size of the original bonus amount, any excess winnings are credited to the Player’s cash account.

12. The casino may, at their sole discretion, limit the eligibility of new players to participate in this promotion, for any reason whatsoever without notice to the end users. No correspondence will be entered into.

13. The casino reserves the right to modify, alter, discontinue or terminate this promotion at any time for any reason whatsoever without notice to the end users, using reasonable efforts to provide such notice in advance.

14. The Casino Manager’s decision is final.

Inserita:

Versato $250, bonus di $250 accreditato in pochissimo tempo (meno di mezzora, bisogna mandare la mail comunque)

Due mani a BJ e ho perso tutto...sfiga massima

comunque per quello che ho visto funziona bene

Purtroppo non posso commentare sull'incasso

Inserita:

Gas ho depositato diverse ore fa ma non ho ricevuto il bonus , ho mandato diverse email ma non mi hanno risposto......purtroppo nel sito c'e' soltanto l'email, tu hai modo di contattarli...........thanks !!!!!!!!

Inserita:
Gas ho depositato diverse ore fa ma non ho ricevuto il bonus , ho mandato diverse email ma non mi hanno risposto......purtroppo nel sito c'e' soltanto l'email, tu hai modo di contattarli...........thanks !!!!!!!!

Ricevuto il bonus..........depositati 149 eurini , ritirati 700 euroni!!!!!!!!!!! bel casino' !!!!!!!!!

:btc::btc::btc:

Inserita:

Problemi col pagamento della vincita, sono organizzati malissimo, non riesco mai a contattarli , hanno fatto per due volte l'accredito sul mio NETeller e tutte due volte e' stato rifiutato e non so il motivo!!!!!!

NETeller mi dice che non dipende assolutamente da loro ma dal casino' che forse ha dei massimali nei pagamenti e quindi non possono effettuare il pagamento in un unica volta, questi continuano a non rispondere ed io non so cosa fare........

Lo sconsiglio a tutti, sono troppo lenti in tutto e non c'e' modo di contattarli, e' assurdo!!!!!!!!

Gas solo tu mi puoi aiutare!!!!!!!!!

Inserita:

Ciao, anche io il 20 ho depositato 250, e stesso problema di Ranti, in NETeller mi ritrovo con un pagamento rifiutato, io però al contrario sono riuscito a contattarli, questa l'ultima risposta

Dear Mario,

Please accept our apologies for the problems you are currently having in withdrawing via NETeller on our site.

Our technical department are aware of the issue and are currently working on it. As soon as they have resolved it we will let you know. Please accept a free $25 bonus on your account for any inconvenience that this issue may have caused.

If you have any further queries please let us know.

cosa mi vogliono dire??

ciao

Inserita:
Anche a me hannno mandato la stessa email, praticamente si scusano perche hanno problemi con Neteller e quindi ci regalano 25 euro per giocare..........sicuramente i soldi li vedremo la prossima settimana!!!!!

Killer, ti hanno pagato ?

Inserita:

no!! ora mi hanno mandato questa mail

Dear Mario,

Thank you for your patience regarding the current issue we are having with NETeller withdrawals. In order to assist our technical team please could you provide both us and NETeller customer services with a screen shot of the error you are receiving when you attempt to make your withdrawal.

To produce a screen shot press the Print Screen button on your keyboard, and then open Microsoft word and press Control and V in order to paste the image. Please then send this as an attachment. NETeller’s customer services email is as follows: support@NETeller.com.

If you have any further queries please let us know, and once again please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards

Joe Mewis

Helpdesk

CasinoShare.com

non ci capisco niente, quale errore gli dovrei mandare??

ciao

Inserita:

stanno dicendo che dovresti mandare via mail sia a loro che a NETeller lo screenshot (la "fotografia") del messaggio di errore che ti è apparso durante il tentativo di incasso non riuscito.

Seguono poi le istruzioni di come eseguire lo screenshot, se no sai come fare leggi qui:

http://www.ammazzacasino.com/forum/index.php?s...8&hl=screenshot

tralasciando la parte di invio file al sito imageshak

  • 1 month later...
Inserita:

Problemi col bonus mensile ,ho versato due giorni fa ma non ho ricevuto ancora niente....... tw_ev

Mando email in quantita' ma nessuno mi risponde.....al solito !!!!!!!

Gas help me , please..........puoi contattarli?????

Grazie

Unisciti alla conversazione

Adesso puoi postare e registrarti più tardi. Se hai un account, registrati adesso per inserire messaggi con il tuo account.

Ospite
Rispondi

×   Incolla come testo formattato.   Incolla invece come testo normale

  Sono permesse un massimo di 75 faccine.

×   Il tuo link è stato inserito automaticamente.   Visualizza invece come link

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Editor trasparente

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento