• Analizza eventi recenti

Messaggi consigliati

Inserita:

Personalmente è una pokerroom che non conosco e che non ho ancora testato.

E' una pokerroom decisamente nuova e può essere che qualche problema con il support ci possa essere.

Però come linea di principio generale non mi sento di bollare una pokerrom come poco seria solo perché il support ci mette più di 3 giorni per rispondere.

Anch'io mi trovo nella situazione di non aver ricevuto nè il bonus, nè la risposta dal support alla mia mail, ma attendo fiducioso....

Inserita:

ecco perché non ci hanno dato quel bonus..........

Our Free $65 no deposit required promotion expired on October 24.

Currently we have the Extra $75 Promotion.

To be eligible for our Extra $75 USD Promotion all you need do is

deposit at least $10. This initial deposit qualifies for the the "first

deposit 200% bonus" (up to $600) AND the extra $75 bonus, which is added to

your account instantly. The extra $75 is then yours to play with!

è scaduta la promozione il 24 ottobre :hahaha:

Inserita:

Ciao sally.

Volevo chiederti se quelle info le hai ricevute dal support o le hai trovate sul sito di tonyg.

Io sono 4 giorni che cerco di contattarli e non si degnano neanche di rispondere.

Comunque ecco spiegato l'arcano motivo.

Inserita:

Dopo 5 giorni di mail per chiedere spiegazioni su come avere il bonus, l'unica risposta che sono stati in grado di darmi è stata quella di chiudermi l'account e spedirmi questa mail:

"Notification of Issue Change

Issue: logos ID requested

Issue Number: xxxx

Creation Date: 10/30/2006

Description:

Hi,

Your account is currently under review, and has been temporarily deactivated.

The reason for this is either:

1) that you are participating in a promotion, and have made a withdrawal or transfer request that is not in accordance with the terms of the promotion

or

2) that we have been asked to do additional identity screening of your account, under the terms of our gaming license.

If you wish your account to be re-opened, please contact us with the information below as soon as possible. If we don't hear from you soon, we will unfortunately need to close this account.

Please follow these instructions precisely.

- Your email must be sent from the address on record with Tony G Poker

- Create a new email message (do not send "reply" to this email)

- Address your email to: [email protected]

- Subject: ID Verification (your nickname)

- Message body: Your full name, complete postal address, telephone number and birthdate (MM/DD/YYYY)

- Include: scanned copy of your government issued ID and a current utility bill - please attach as small files (under 500 KB) in .jpg format

After a review of the documentation, we will contact you regarding the status of your account.

If you have any questions about promotion details, please ask and we will provide them.

We appreciate your cooperation and hope to see you playing again soon.

Kind regards,

Tony G Poker Support"

e non ho mai nenache versato un cent......

:o:o:o:o

Io sono uno abbastanza paziente che non se la prende mai a priori, ma stavolta ve lo dico con il cuore:

STATENE ALLA LARGA

Unisciti alla conversazione

Adesso puoi postare e registrarti più tardi. Se hai un account, registrati adesso per inserire messaggi con il tuo account.

Ospite
Rispondi

×   Incolla come testo formattato.   Incolla invece come testo normale

  Sono permesse un massimo di 75 faccine.

×   Il tuo link è stato inserito automaticamente.   Visualizza invece come link

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Editor trasparente

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento