• Analizza eventi recenti

Messaggi consigliati

Inserito: (modificato)

Salve, e complimenti pei il sito e forum, veramente ben messi.

Dopo aver seguito i vs consigli, e magari aver avuto anche qualche botta di culo, mi ritrovo davanti al "problema" dell'incassare....

Perche' problema..... capisco che i casino' devono star bene attenti, ma venirci un po' incontro..... e che cavolo.

Allora, ho vinto al Lake Palace, circa 3000 euro, vado nelle opzioni dell'incasso e trovo Mooneybookers, dove ho un conto con le carte di credito certificate, quandi avrei disposto delle cifra in ben poco tempo.

Mi arriva questa e-mail:

In case you do not have one already, we advise you to open an account at www.NETeller.com, www.Click2Pay.com or www.payspark.com/atm as it will enable you to make purchases and receive your cash-ins quickly and securely. Your favorite gaming website will provide you with further information on how to open one of these accounts.

Casino policy and eCOGRA requirements stipulate we obtain certain details from you before we can process your latest cash-in.

Please print out the Purchase Agreement Form below, sign each page of it and fax it or scan & e-mail it to us along with:

(a) a signed photocopy of both sides of your credit cards listed below,

(:ciao: a photocopy of one of your recent utility bills (telephone/gas/water) which shows proof of your current address,

© a photocopy of your driver's license,

(d) a photocopy of a recent Bank statement of yours (only required if cash-in is greater than 10 000) or

(e) a photocopy of any other identification document you might have (Social Security card / ID card / Passport) (only required if cash-in is greater than 10 000)

NOTE: IF YOU HAVE ALREADY FAXED US THE ABOVE (a) to (e) YOU NEED NOT SEND THEM AGAIN.

Toll Free Fax numbers:

USA 1800 706 0478; Canada 1866 226 0683; UK 0800 917 3635; Australia 1800 889 601; Netherlands 0800 022 1577; France 0800 911 934; Italy 0800 785 386 Germany 0800 184 4525; Japan 0053 116 0730

Due to the requirements of the web wallet companies (i.e. NETeller, Click2Pay & PaySpark), we are obliged to pay your cash-in to the web wallet first, up to the amount of your purchases. If there is a surplus this will be paid out via the payment method you have selected.

We apologize for any inconvenience caused by this occurrence.

Best Regards

Processing Services

Processing Services

Emancipatie Boulevard 31

Willemstad

Curacao

Netherland Antilles

-------------------------------------------------------------------------------

Purchase Agreement Form

Dear Valued Client,

Please complete the below form and return it to us.

Date of Birth: _______/____/____ Player Logon: ******

Name: _______________________________ __________ ______________________________

(First) (Int.) (Last)

Address: ______________________________________________________________________

City: _______________________________ State: __________________ Zip: __________

Phone#: (_____) ________ - ______________ Fax: (____) _________ - _____________

Email Address: ________________________________________________________________

I, __________________________________, hereby agree that the charges made on my

credit card(s) listed below are legitimate and that I have received all

services due to me in lieu of these charges.

Report Number: ***** Report Date: 2008/01/02 04:40:52 PM

Date Trans. No. Credit Card Currency Amount Casino

2007/12/30 08:18 AM 13348165 41**########**9 EUR 65.00 Lake Palace

All purchases are denominated in the currency you have chose for your account.

Conversions to local currencies have been done by the issuing bank at their

exchange rate.

Personal Signature: _____________________________ Date ________/_______/_______

month day year

Thank you and regards,

Accounts

Processing Services

Dal supporto online, mi dicono che non pagano con MooneyBookers, quindi una volta che gli mando i documenti come mi pagano?????

Poi non capisco la parte dove devo compilare e spedire che ci sono i dati della mia carta di credito, a cosa serve e' necessario??

Di preciso a chi devo scrivere........ al support del casino Lake Palace o al gruppo GrandPrive'..... su questa e-mail c'e' scritto do not reply.......

Ma i documenti per forza via fax? non per e-mail?

Grazie ragazzi datemi una mano.......

Modificato: da mateo

Unisciti alla conversazione

Adesso puoi postare e registrarti più tardi. Se hai un account, registrati adesso per inserire messaggi con il tuo account.

Ospite
Rispondi

×   Incolla come testo formattato.   Incolla invece come testo normale

  Sono permesse un massimo di 75 faccine.

×   Il tuo link è stato inserito automaticamente.   Visualizza invece come link

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Editor trasparente

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento